Obsługa informatyczna Firm

Proponujemy Obsługę informatyczną Firmy , oraz serwis sprzętu IT  dla Firm, którym zależy na bezpieczeństwie, niezawodnych rozwiązaniach idealnie dostosowanych do potrzeb danej Firmy, stabilnym i bezawaryjnym funkcjonowaniu systemu informatycznego przedsiębiorstw.

DSP Systems , to gwarancja doświadczenia, wiedzy, profesjonalizmu, rzetelności świadczonych usług, a przede wszystkim zadowolenia Naszego Klienta, które owocuje w miłe i dłuższe relacje.
Informatyk na pełnym  etacie – czy outsourcing IT?

Teraz  prowadzenie Firmy w większości przypadków wiąże się z Technologiami Informatycznymi.  Nie każdy ma wiedzę czas i umiejętności , aby nad tym zapanować. Firma DSP Systems przedstawia alternatywę.Możemy się zaopiekować Twoją firmą calościowo lub konkretnym  procesem.

Na czym polega outsourcing IT?

 

DSP Systems oferuje następujące usługi

Obsługa informatyczna Firm .

Dsp Systems Obsługa informatyczna firm

  • administracja i konfiguracja serwerów (Windows, Linux, Mac);
  • kompleksowa obsługa informatyczna firm;
  • projektowanie i tworzenie sieci internetowych WiFi, LAN, MAN i WAN;
  • zaawansowane wdrożenia systemów informatycznych;
  • administrację oraz zaawansowaną konfigurację routerów;
  • zarządzania bezpieczeństwem sieci komputerowych;
  • dostęp do Internetu w technologii tradycyjnej i bezprzewodowej;
  • projektowanie oraz pozycjonowanie stron internetowych;
  • instalację systemów operacyjnych i oprogramowania;
  • wirtualizację serwerów oraz sieci tele-informatycznych;
  • archiwizacja danych oraz „informatyka śledcza”;
  • odzyskiwanie danych i ich zabezpieczanie przed ponowną utratą;
  • outsourcing testowania oprogramowania;
  • naprawę komputerów, stacji roboczych i serwerów;
  • serwis komputerowy oraz pozostałe usługi komputerowe i internetowe
  • zapewnienie sprawnego i efektywnego działania infrastruktury IT

 

Jakie korzyści – wybierając outsourcing IT?

Outsourcing IT  dla przedsiębiorcy ma wiele korzyści,   przede wszystkim:

  • profesjonalną obsługę informatyczną,
  • elastyczne formy współpracy,
  • wysoką jakość realizowanej usługi IT,
  • zwiększenie bezpieczeństwa danych,
  • dostęp do grona wykwalifikowanych specjalistów,
  • szybkie wdrażanie rozwiązań informatycznych,
  • dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych,
  • redukcję kosztów, który trzeba by było ponieść w związku z prowadzeniem wewnętrznego działu IT,
  • optymalizację pracy dzięki wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • zwiększenie wydajności firmy oraz możliwość skupienia się na jej rozwoju
  • Koszty pracownika na etacie mogą być sumarycznie większe