- Umożliwia skoncentrowanie się na właściwej działalności. Uwalnia menedżerów od czasochłonnych czynności administracyjnych,
- Eliminuje zadania rutynowe i cykliczne,
- Pozwala utrzymać niższy poziom zatrudnienia i zmniejszyć koszty związane ze szkoleniami,
- Mniejsze nakłady na utrzymanie bazy technicznej, a jednocześnie dostęp do specjalistycznego oprogramowania firmy outsourcingowej,
- Zapewnione jest stałe i aktywne doradztwo dla zarządu,
- Kompetentna kadra techniczna, która podejmuje próbę rozwiązania problemu już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej,
- miesięczne rozliczenie usług uwzględniające nieterminowe usunięcie awarii – GWARANCJA JAKOŚCI
Co jeszcze
Podstawowa korzyść przemawiającym do tej pory za outsourcingiem – to redukcja kosztów. Zazwyczaj outsourcing stosowany jest wówczas, gdy dostępne zasoby zewnętrzne są tańsze od wewnętrznych. Jednak coraz bardziej istotne stają się inne czynniki, takie jak: dążenie do realizacji usług na najwyższym poziomie, możliwość koncentracji na funkcjach biznesowych czy dostęp do specjalistycznej wiedzy. Outsourcing pozwala na koncentrację sił, środków i procesów zarządczych na zasadniczych celach firmy. Organizacja osiąga lepsze wyniki i rośnie jej wartość rynkowa. Firma zwiększa elastyczność swoich działań, a poprzez oszczędność czasu i zasobów ludzkich również wydajność.
Dzięki outsourcingowi firma może utrzymać zdecydowanie niższy poziom zatrudnienia, zapewniając jednocześnie wykwalifikowany personel dla zadań podstawowych. Decyzja o podjęciu współpracy z firmą zewnętrzną może nie należeć do łatwych. Trafnie podjęta będzie przynosić zyski i wiązać się z umocnieniem pozycji firmy. Outsourcing pozwala firmom skoncentrować się na podstawowej działalności, dzięki uwolnieniu własnych zasobów do innych celów. Dotyczy to nie tylko menedżerów, ale również podlegających im specjalistów.
Autor: Dominika Chybowska - FPA Group