Jak to działa outsourcing

W zakresie serwisu proponowanego przez naszą firmę oferujemy naszym klientom:

Pełny pakiet usług handlowo-serwisowych:

  • drukarek laserowych, atramentowych, igłowych,
  • serwis sprzętu komputerowego,
  • notebooków,
  • kas fiskalnych,
  • sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.

Zakres serwisu dotyczy:

  •  rozbudowy sprzętu – instalacja nowych stanowisk w siedzibie klienta, sieci informatycznych,
  • wystawiania opinii serwisowych i diagnozy o stanie sprzętu,
  • napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • konserwacji, jak i napraw instalacji systemów komputerowych.

Zajmujemy się również sprzedażą drukujących urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarek, skanerów, drukarek, faksów), świadczymy także usługę serwisową urządzeń.

Wysoka jakość urządzeń przez nas proponowanych jak i wydajność funkcjonowania pozwala na użytkowanie urządzeń wielofunkcyjnych w firmach, urzędach i przedsiębiorstw.

Zastosowanie nowych technologii znacznie polepsza wydajność pracy i pozwala na skupienie się nad prowadzeniem działalności.

 

 

„Sprawy serwisowe pozostawcie Państwo nam”

 

Serwis oprogramowania wymaga wiedzy i odpowiedzialności za działania podjęte przy realizacji usługi serwisowej

W zdecydowanej większości przypadków staramy się zamknąć proces serwisowania oprogramowania, czy sprzętu dla naszych klientów do jednego kontaktu z użytkownikiem.

Istnieją jednak przypadki, gdzie problem nie może być rozwiązany „od ręki„, wtedy to staramy się najszybciej jak to możliwe ustalić kolejny termin spotkania by znaleźć rozwiązanie danego problemu.

Użytkownik zgłaszający problem z obsługa oprogramowań , lub wyrażający chęć poprawy istniejących funkcji oprogramowania zostaje powiadomiony o terminie wizyty serwisanta, cenniku usług serwisowych, o możliwościach samodzielnego rozwiązania problemu, jeśli dotyczy on tematu z którym użytkownik jest w stanie sobie poradzić.

Serwis techniczny świadczy także wsparcie w instalacji oprogramowania, zmian w systemie.

Przeprowadzamy także drobne naprawy sprzętu komputerowego. W ramach naszych usług posiadamy możliwość zakupu na życzenie klienta, oprogramowań antywirusowych, systemów operacyjnych ich instalacje i konfigurację.

Oferujemy Państwu wykonywanie okresowych przeglądów sprzętu obejmujących swoim zakresem diagnostykę, konserwację, testowanie sprzętu przez Państwa posiadanego. Pozwala to na komfortowa pracę na urządzeniach komputerowych z gwarancją niezawodności.

Umowy stałe – pewność i bezpieczeństwo

Proponujemy dla Państwa firmy kompleksowe rozwiązania w ramach stałej umowy serwisowej.

Taka umowa jest zabezpieczeniem umożliwiającym zagwarantowanie Państwu określonego czasu reakcji. Dodatkowy atut to możliwość telefonicznej konsultacji z serwisantem. Jest on do Państwa dyspozycji w czasie nagłych awarii jak i drobnych uszkodzeń z którymi jesteście Państwo sobie w stanie samodzielnie poradzić, a potrzebujecie tylko potwierdzenia prawidłowości rozpoczętych działań.