Pliki PDF są pobierane , a nie otwierane w firefox adobe pdf
Sprawdzanie ustawień Firefoksa
- Na górze okna Firefoksa naciśnij przycisk Firefox, (w systemie Windows XP kliknij menu Narzędzia) i wybierz Opcje.
- Przejdź do panelu Aplikacje.
- Znajdź na liście Adobe Acrobat Document (jeśli korzystasz z Adobe Reader) lub Dokument PDF (dla innych czytników plików PDF) i zaznacz go.
- Dla powyższego typu zawartości wybierz z menu rozwijanego w kolumnie Czynność opcję Użyj aplikacji nazwa_czytnika_PDF (w programie Firefox).
-
- Jeżeli opcja Użyj aplikacji nazwa_czytnika_PDF (w programie Firefox) nie jest dostępna na liście, przejdź do sekcji Resetowanie czynności pobierania i powtórz powyższe instrukcje.
- Naciśnij przycisk OK, by zamknąć okno opcji
Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz wyświetlać plików PDF w oknie Firefoksa, spróbuj poniższych czynności.
Resetowanie czynności pobierania
- Otwórz folder profilu:
- Na górze okna Firefoksa naciśnij przycisk Firefox i kliknij menu Pomoc (w systemie Windows XP kliknij menu Pomoc), a następnie wybierz Informacje dla rozwiązywania problemów…. Zostanie otworzona karta Informacje dla rozwiązywania problemów.
- W sekcji Informacje o aplikacjinaciśnij przycisk Otwórz folder zawierający. Zostanie otworzone okno zawierające pliki twojego profilu.
Note: Jeśli nie możesz otworzyć Firefoksa, postępuj według instrukcji w artykule Odszukanie profilu bez otwierania Firefoksa.
- Na górze okna Firefoksa naciśnij przycisk Firefox (w Windows XP kliknij menu Plik) i wybierz Zakończ.
- Usuń plik mimetypes.rdf.
Sprawdzanie ustawień czytnika plików PDF
Jeśli czytnik plików PDF w Firefoksie jest częścią zewnętrznej aplikacji służącej do wyświetlania plików PDF, należy sprawdzić ustawienia.
- Adobe Reader:
- Otwórz Adobe Reader.
- Kliknij menu Edycja znajdujące się na pasku menu, a następnie wybierz Preferencje…. Zostanie otwarte okno ustawień.
- W sekcji Kategorie kliknij Internet.
- Upewnij się, że zaznaczona jest pierwsza opcja Wyświetlaj PDF w przeglądarce.
- Naciśnij przycisk OK, aby zamknąć okno ustawień, a następnie zamknij program Adobe Reader.
Jeżeli nadal nie można wyświetlać plików PDF, wykonaj kolejne czynności.